Методичне об"єднання вихователів ДНЗ "Капітошка"
Вихователь: Білан Тетяна Борисівна
Тема самоосвіти:"Використання методів мнемотехніки у роботі з дошкільниками"
«Учіть дитину
яким-небудь невідомим йому п'яти
словами - він буде довго і марно
мучитися, але зв'яжіть
двадцять таких слів з
картинками,
і він їх засвоїть на
льоту».
К.Д. Ушинський
Мнемотехніка – це процес засвоєння нової інформації за
допомогою спеціальних методів і прийомів. Це нова освітня технологія, що
допомагає кожній дитині комфортно та легко здобувати знання у будь-якому віці.
Мнемотехніка використовує природні механізми
пам'яті мозку і дозволяє повністю контролювати процес запам'ятовування,
збереження і пригадування інформації.
Актуальність мнемотехніки для дошкільнят
обумовлена тим, що саме в цьому віці в дітей переважає наочно-образна пам'ять.
Найчастіше запам'ятовування відбувається мимоволі, просто тому, що якийсь
предмет або явище потрапили в поле зору дитини. Якщо ж він буде
намагатися вивчити і запам'ятати те, що не підкріплене наочної картинкою,
щось абстрактне, то на успіх розраховувати не варто.
Мнемотехніка
для дошкільнят якраз допомагає спростити процес запам'ятовування,
розвинути асоціативне мислення і уяву, підвищити уважність. Більш
того прийоми мнемотехніки в результаті грамотної роботи вихователя призводять
до збагачення словникового запасу та формування зв'язного мовлення.
Вихователь: Маценко Оксана Миколаївна.
Тема самоосвіти: "Легоконструювання - як ефективний спосіб розвитку дітей дошкільного віку."
Лего-конструктор
– найдоступніша і поширена розвиваюча гра, а гра в свою чергу – це найперший
засіб за допомогою якого дитина входить в навколишнє середовище, тобто це
велика і важлива частина життя маленької людини .
Головна
ідея навчання конструкторами ЛЕГО полягає у навчанні через дію, тобто здобуті
знання у процесі конструювання та
дослідження моделей. Складаючи елементи конструктора ЛЕГО, дитина постійно
думає над наступним кроком, розвиваючи при цьому всі можливі комбінації.
Головна
мета всіх конструкторів ЛЕГО – це правильний розвиток дитини. Конструювання
сприяє розвитку у дитини образного й наочно-схематичного мислення, стимулює
дитячу фантазію та логіку, сприяє формуванню у дошкільників уявлень про цілісні
образи предметів навколишнього світу, учить створювати і розрізняти різні
форми, обсяг й колір. Окрім того розвиваються і такі якості характеру як
посидючість, концентрація уваги, витримка та сила волі.
Вихователь: Качан Наталія Іванівна
Тема самоосвіти: "Нетрадиційні методи фізичного виховання"
Фізичне виховання дошкільнят - організований процес, спрямований на їхній фізичний розвиток, рухову, фізичну підготовку до творчої життєдіяльності, набуття знань, умінь та навичок з фізичної культури.
Його пріоритетні завдання - формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей через комплекс фізкультурно - оздоровчих заходів: заняття з фізичної культури, ранкова, гігієнічна, коригувальна гімнастики, фізкультурні хвилинки, динамічні паузи, рухливі ігри, спортивні вправи та ігри, піші переходи, спортивні вечори розваг та свята, дні здоров'я тощо, - усе це становить структуру фізичного виховання.
Вихователь: Мартиненко Дар"я Володимирівна
Тема самоосвіти: "Роль театралізованої діяльності у розвитку дошкільника".
Театралізована
діяльність – джерело формування
різних видів здібностей дитини дошкільного віку, а саме: творчих, пізнавальних,
артистичних, художньо – мовленнєвих та художньо-дизайнерських. Через які ж
форми роботи можна досягнути успіхів? Насамперед, через проведення
театралізованих та мовленнєвих ігор, ритмопластику, інсценування пісень,
хороводів, імпровізаційне музикування, використання різних видів театру,
драматизацію казок, відвідування театрів, взаємодія з педагогічним колективом,
співпраця з батьками.
Театр – це величезний і
чарівний світ, що синтезує багато видів мистецтва і тільки від нас, дорослих,
залежить яким стане цей світ для дитини. Дуже хочеться, щоб він був
яскравим, зрозумілим і улюбленим.
Немає коментарів:
Дописати коментар