Методичне об`єднання вихователів ДНЗ

      Методичне об"єднання вихователів ДНЗ "Капітошка"










Вихователь: Білан Тетяна Борисівна

Тема самоосвіти:"Використання методів мнемотехніки  у роботі з дошкільниками"

    

«Учіть дитину яким-небудь невідомим йому п'яти           
             словами - він буде довго і марно мучитися, але  зв'яжіть           
двадцять таких слів з картинками,          
і він їх  засвоїть на  льоту».          
                                                                                                                                         К.Д. Ушинський 
                                                                     
     Мнемотехніка – це процес засвоєння нової інформації за допомогою спеціальних методів і прийомів. Це нова освітня технологія, що допомагає кожній дитині комфортно та легко здобувати знання у будь-якому віці.
   Мнемотехніка використовує природні механізми пам'яті мозку і дозволяє повністю контролювати процес запам'ятовування, збереження і пригадування інформації.
     Актуальність мнемотехніки для дошкільнят обумовлена тим, що саме в цьому віці в дітей переважає наочно-образна пам'ять. Найчастіше запам'ятовування відбувається мимоволі, просто тому, що якийсь предмет або явище потрапили в поле зору дитини. Якщо ж він буде намагатися вивчити і запам'ятати те, що не підкріплене наочної картинкою, щось абстрактне, то на успіх розраховувати не варто.
 Мнемотехніка для дошкільнят якраз допомагає спростити процес запам'ятовування, розвинути асоціативне мислення і уяву, підвищити уважність. Більш того прийоми мнемотехніки в результаті грамотної роботи вихователя призводять до збагачення словникового запасу та  формування зв'язного мовлення. 



Вихователь: Маценко Оксана Миколаївна.

Тема самоосвіти: "Легоконструювання - як ефективний спосіб розвитку дітей дошкільного віку."




       Лего-конструктор – найдоступніша і поширена розвиваюча гра, а гра в свою чергу – це найперший засіб за допомогою якого дитина входить в навколишнє середовище, тобто це велика і важлива частина життя маленької людини .

         Головна ідея навчання конструкторами ЛЕГО полягає у навчанні через дію, тобто здобуті знання у процесі  конструювання та дослідження моделей. Складаючи елементи конструктора ЛЕГО, дитина постійно думає над наступним кроком, розвиваючи при цьому всі можливі комбінації.

        Головна мета всіх конструкторів ЛЕГО – це правильний розвиток дитини. Конструювання сприяє розвитку у дитини образного й наочно-схематичного мислення, стимулює дитячу фантазію та логіку, сприяє формуванню у дошкільників уявлень про цілісні образи предметів навколишнього світу, учить створювати і розрізняти різні форми, обсяг й колір. Окрім того розвиваються і такі якості характеру як посидючість, концентрація уваги, витримка та сила волі.


Вихователь: Качан Наталія Іванівна

Тема самоосвіти: "Нетрадиційні методи фізичного виховання" 




Фізичне виховання дошкільнят - організований процес, спрямований на їхній фізичний розвиток, рухову, фізичну підготовку до творчої життєдіяльності, набуття знань, умінь та навичок з фізичної культури.

Його пріоритетні завдання - формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей через комплекс фізкультурно - оздоровчих заходів: заняття з фізичної культури, ранкова, гігієніч­на, коригувальна гімнастики, фізкультурні хвилинки, динамічні паузи, рухливі ігри, спортивні вправи та ігри, піші переходи, спортивні вечори розваг та свята, дні здоров'я тощо, - усе це становить структуру фізичного виховання.


Вихователь: Мартиненко Дар"я Володимирівна

Тема самоосвіти: "Роль театралізованої діяльності у розвитку дошкільника".



    Театралізована діяльність – джерело формування різних видів здібностей дитини дошкільного віку, а саме: творчих, пізнавальних, артистичних, художньо – мовленнєвих та художньо-дизайнерських. Через які ж форми роботи можна досягнути успіхів? Насамперед, через проведення театралізованих та мовленнєвих ігор, ритмопластику, інсценування пісень, хороводів, імпровізаційне музикування, використання різних видів театру, драматизацію казок, відвідування театрів, взаємодія з педагогічним колективом, співпраця з батьками.

    Театр – це величезний і чарівний світ, що синтезує багато видів мистецтва і тільки від нас, дорослих, залежить яким стане цей світ для дитини.  Дуже хочеться, щоб він був яскравим, зрозумілим і улюбленим.

                                                                                      

Немає коментарів:

Дописати коментар