пʼятниця, 26 лютого 2021 р.

  Лютий. 2021 рік. Тема блоку" Ми з планети Земля"

   Планета Земля — єдиний дім людства в безмежних просторах Всесвіту.

 Земля — дивовижна і унікальна планета, багато загадок якої не розкриті і не розгадані. Все, що є прекрасного навколо нас, — гори, зелені парки, ліси і сади, річки і моря, все це — наша рідна планета Земля!





    З раннього віку діти намагаються пізнати навколишній світ, який повний загадок і таємниць.

 




    Природу нашої планети ніколи не застати зненацька. Теплого весняного ранку вона чарує ніжними ароматами квітів. В літню спеку разом з нами мліє під променями палючого сонця. Восени — дарує парчеві вбрання деревам і сипле до ніг золото. А взимку мирно спить під сріблястою шубкою снігу, сопучи високими кронами в глухому лісі. Милуймося природою кожної пори року! Насолоджуємося життям на нашій планеті!  Збережемо її!



 



  
                            
                                                      
                           


 


     

                                                         



    14 лютого - День Святого Валентина. Це свято святкують і дорослі, і діти у колі сім"ї та з друзями вже більше 120 років. Це свято любові, миру, доброти, чесності та сміху. В цей день веселяться, сміються, жартують, танцюють і завжди дарують один одному подарунки, але обов"язково у вигляді серця.



15 лютого - Стрітення -  Зима зустрічається з Весною. Цього дня вони міряються силами, хто кого переможе. І Якщо Зима переможе-буде ще довго холодно. А якщо весна візьме гору-тоді поверне на тепло.

На Стрітення люди спостерігали за погодою і пов"язували з цим святом різні прикмети:

- Якщо на стрісі бурульки довгі, то літо буде дощовим.

- Якщо на стрісі бурульки малі, то літо буде сухим і сонячним.

- Якщо на Стрітення півень води нап"ється, то у травні вже кінь напасеться.













Тема блоку" Зростаємо у праці"

Всі ми хочемо, щоб діти зростали працьовиті. Та вони не можуть стати такими, без нашої допомоги. Що ж ми можемо зробити для цього та чим їм допомогти?  
У праці виховуються чесність,  дбайливість, почуття колективізму; дитина привчається зважати на інтереси та потреби інших людей. Праця розвиває відповідальність, уміння розподіляти свій час і планувати свою роботу; привчає поважати буденну, хоч не завжди цікаву, але необхідну домашню роботу, цінувати й поважати працю старших.
У сучасній системі дошкільної освіти організована трудова діяльність дошкільнят не втратила своєї виховної цінності.Коли діти усвідомлюють свої обов’язки і набувають практичного досвіду, в них виникає впевненість у своїх силах та можливостях, готовність працювати. Вони охоче виконують свої обов’язки, допомагають молодшим братикам і сестричкам, бережно ставляться до продуктів праці інших людей.
В народі кажуть:
  • Де вмілі руки і охота, там…(швидко робиться робота).

  • Працьовита, як… (мурашка).

  • Хто багато робить, той… (багато вміє).

  • Землю сонце прикрашає, а… (людину праця).

  • Бджола мала, … (а й та працьовита).

  • Силою не хвались, краще … (трудись).

  • Добре у світі жити тому, хто… (працьовитий).

  • Хочеш їсти калачі – …(не сиди на печі).

  • Праця людину годує, а …(лінь марнує).


Види дитячої праці

Самообслуговування

Самообслуговування – діяльність,спрямована на задоволення повсякденних особистих потреб, пов’язаних з життєвою необхідністю догляду за тілом, одягом, взуттям тощо.

               

 


Господарсько-побутова праця спрямована на дотримання чистоти і порядку в приміщенні, на ділянці, допомогу дорослим при організації побутових процесів. Вона пронизує повсякденне буття дітей у дошкільному закладі і вдома.






Праця в природі передбачає трудову діяльність, пов’язану з об’єктами природи, на городі, у квітнику, в садку, куточку живої природи: догляд за рослинами та тваринами , обробку грунту, прибирання земельної ділянки тощо. Праця в природі має конкретну і зрозумілу мету – виростити овочі, квіти, ягоди, підгодувати пташок.

           


Ручна (художня) праця – цікавий вид праці, пов'язаний з виготовленням виробів з різноманітних матеріалів, при цьому використовуються різні техніки роботи з матеріалами, за основу може братися сучасне і народне декоративно-ужиткове мистецтво. В процесі ручної праці діти привчаються проявляти емпатію, доброзичливість, безкорисливість у стосунках із соціумом, бажання зробити приємне знайомим і незнайомим, діставати задоволення від рукотворної краси.


  


Доручення – найпоширеніша форма участі дітей у посильній трудовій діяльності. Сутність його в тому, що на дитину покладається конкретне завдання, яке вона має виконати сама або з кимось із своїх ровесників чи з дорослими. Доручення практикуються на кожному віковому етапі в усіх видах праці.

Чергування – складніша форма організації праці, порівняно з дорученням. Воно полягає в систематичному виконанні дитиною трудових обов’язків упродовж певного часу.



Колективна праця – важливий засіб формування у дітей колективістських взаємин через залучення до спільної роботи. Участь у колективній праці допомагає зрозуміти необхідність дотримання загальноприйнятих норм і правил взаємодії, формує націленість на успіх загальної справи, готовність підпорядковувати особисті бажання, наміри колективним цілям, допомагати іншим й звертатися по допомогу в разі потреби, задовольняє прагнення дитини до самовиявлення, самореалізації, самоствердження.


В нашому НВК працюють люди різних професій. Діти залюбки познайомились з обов"язками майже кожної. І вже деякі вихованці ДНЗ вирішили
ким будуть в майбутньому.

Директор 

Завуч Секретар  Бібліотекар

Вчителі 

Медбрат Кухар

Столяр Техпрацівник Двірник



Водій автобуса



Зима не хоче покидати свої володіння. Насолоджуємось останніми деньками!

   
 А відгадайте: хто заховався на дереві? 

Довговухий....... заєць!      

 

 


 До побачення, Зима! Дякуємо за чудову погоду!

2 коментарі:

  1. Дуже цікаві і змістовні дні проводять наші дітки у садочку, дякуємо Вам наші вихователі. Ми Вас любимо.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо нашим вихователям,за постійну доброту і любов, які вони дають нашим дітям!

    ВідповістиВидалити